Gereja Jerusalem Berdoa Untuk Kemenangan PAS, PKR dan DAP

Menjelang Pilihanraya Umum ke-13, aktivis-aktivis Kristian di sebuah gereja Jerusalem berdoa untuk kemenangan Pakatan Rakyat di Malaysia.


Video bertajuk “Malaysia Prophecy from Jerusalem” dimuat turun oleh saluran youtube Karen Dunham pada 26 April 2013, kini telah ditonton seramai 22,392 pengunjung di seluruh dunia.

Sokongan gereja di Jerusalem ini mengesahkan pendedahan yang dilakukan oleh Ustaz Muhammad Amin Abdullah berkenaan dokumen yang beliau temui di Jerusalem pada penghujung tahun lalu yang bertulis “We decree and declare that Malaysia will be a “Rainbow Nation” (Kami dekri dan mengisytiharkan bahawasanya Malaysia akan menjadi sebuah ‘Negara Pelangi’).

Menurut A.Karim Omar, Setiausaha Agung Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (MUAFAKAT), konsep negara ‘Rainbow Nation‘ bermaksud usaha untuk mewujudkan sama rata dalam agama di Malaysia dan Islam bukanlah agama Persekutuan seperti mana yang dipraktikkan sekarang ini.

ps: Mungkin ini reaksi balas dari rakyat Israel sebagai tanda berterima kasih terhadap calon Perdana Menteri Malaysia dari PAS, PKR dan DAP  itu yang sebelum ini jelas menyatakan sokongan terhadap 'kepentingan keselamatan Israel'.


[via]
Share this article :
 

+ ulasan + 12 ulasan

.
3 May 2013 at 14:48

Anvuar Avraham..the great pig shit!!!

Anonymous
8 May 2013 at 13:44

ini semua salah umno...

8 May 2013 at 22:15

kekal abadi la kerajaan korup ko tuh...

semangkukmeemagiememanghalus
13 May 2013 at 02:06

hampa igt islam akan bangkit dgn menggunakan demokrasi ka??hampa ingat keadilan akan tertegak ka dengan sistem keparat kepala dongga tanduk setan nih??


demokrasi ni halus sifat dia......tgk kat diri kita sendiri sudah la- jauh sangat menyimpang siap boleh sambei layan pusing2 lagi, dasyat sungguh eih, sampai aku pon nek pening!
jangan sampai terhantok kepala sendighi sudah!


bĂȘban btoi sekogh2

15 May 2013 at 11:13

tolong kaji balik sistem demokrasi di malaysia.jgn ikut definasi sendiri. malaysia mengamalkn demokrasi BERPARLIMEN.bkn demokrasi je.islam sudah bngkit dgn sistem berparlimen ini. buktinya saiful bukhari telah bersumpah dia diliwat sebab xboleh bawa saksi tapi dato sri anuar blum brani bsumpah. ini kn hukum hudud. knpa msyarakat islam trutama pengikut pas kbyakan xnak trima?
dalam umno ada yg stuju hukum hudud dilaksanakn.tpi bkn hudud pas. sebab apa umno sokong?sebab pengikut umno majoriti agama islam.pendirian ini amat jelas untuk difahami bersama.

15 May 2013 at 11:23

dah terang lg jelas video di atas mendoakn kemenangan PR masih xnak percaya. umno juga yg salah.ibarat klu anak2 masih kecil mungkin mak bapak harus di persalahkn. tapi klu anak dah besar dh mengenal erti dosa dan pahala xkan masih nk salahkn ibu bapa.anak2 dh besar. dia bt salah sendiri lh tggung. xgentlemen langsung pengikut PR. salah sendiri xnak mengaku

Anonymous
22 May 2013 at 21:50

haha...penyokong PR tak boleh terima hakikat la tu...walaupun aku penyokong BN tpi aku akui BN pon ada kesalahan,tak mcm penyokong PR taksub...

Anonymous
29 May 2013 at 21:56

bertekaklah korang pasal demokrasi ni, tp yg pastinya keadilan sebenar bukan tertegak dgn panji2 demokrasi, tapi akan tertegak dengan Panji2 Lailahaillahlah Muhammadarrasulullah iaitu dengan Pemuda Panji Hitam yg akan berbaiah dgn Imam Mahadi bukannya dengan Demokrasi ala PR atau demokrasi ala BN, - Janji Allah sdh tertulis dlm Al-Quran.Nauzubillah..
Baik PR mahupun BN dua_dua akan bawa kerosakan kpd Ummah. Kedua-duanya akan rosak dan terbatil. Kedua-duanya melantik kafir sebagai pemimpin, bacalah Quran dan maksudnya, Kafir, Yahudi dan Nasrani akan belot dan khianat.
PR akan memecah belahkan undi umat Islam dan BN -Mca akan membiarkan Bn jatuh lebih dahsyat lg

semangkukmee
2 June 2013 at 12:18

aku sokong pendapat hang anon@29/5
@faiqhi
yang sebenagh2 salah adalah diri kita sendighi sebab kita rela bergelumang dengan dosa dan selesa berada di dalamnya.. sepatutnya kita kena amik agama Allah 100% bukan ikut selera...

hang nak ikut demokrasi lantak hang la, tak kisah la demokrasi berpelembagaan ka, dak ka, demokrasi tetap demokrasi.

Ulagh tetap ulagh biagh pun ulagh sawa, ulagh senduk, ulagh kapak, semuanya ulagh belaka...

buang yang keruh amik yang jernih...
pasaipa peribahasa nih mula dengan ayat suruhan "buang" dulu?pasaipa tak "ambik yang jernih buang keruh" dulu pasaipa oiiii sahabat-sahabat sekalian?

Anonymous
25 August 2013 at 11:23

Kamu semua perasan tk..apa masalah yg akan timbul bila Islam memerintah...ada hikmah sebenarnya apa yg berlaku di negara kita...

Sabar, redha, usaha, tawakka dan doa lah kita sentiasa rapatkan ummmah tolak segala permasalah politik antara sesama Islam kita kena terima setiap orng Islam dikalangan kita sebagai saudara kita yg kita tidak boleh sakiti..jaga lah hubungan persaudaraan perbaiki dari hari ke hari hingga lah hari dimana kita Akan berperang dengan tentera dajjal, percaya lah mulai sekarang setiap kali sujud diakhir solat kita sama2 mendoakan

" YaAllah semoga semua ummat Islam di Malaysia dan Dunia amnya sentiasa sihat, dimurahkan rezeki, sentiasa dlm perhubungan yg baik, tolong menolong dan bersatu hati dalam menegakkan agama mu aminnn"

Saya sentiasa berdoa ini untuk kita semua tiada senketa antara saya dan ummat Islam lainya..jika kematian itu elok utk saya perbaiki hubingan sesama Muslim saya pilih mati itu lagi mudah dari bertengkar sehari-hari hingga merosakkan akidah..

Waullahhualambisawaff
Berubah wahai muslims semua baca lah sirah2 Nabi mu agar kita seperti sahabat2 Nabi akhirnya.

Anonymous
17 November 2013 at 07:11

Sumpah je hudud ye la tuh..

23 December 2013 at 22:17

http://rikijo.blogspot.com

Check it out.

Post a Comment
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MacJay.Net - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger