AWAS!!! Yahudi Cipta Quran 'Baru'

Organisasi Yahudi, Yad Lahim sekali lagi menunjukkan kebodohan mereka dan kebiadapan bangsa laknatullah (Yahudi-Zionis) dengan menerbitkan risalah setebal 222 mukasurat yang digelar mereka sebagai 'al-Quran baru' bertujuan menyebarkan 'mesej baru al-Quran' itu kepada sesiapa yang ingin mengetahui kandungan sebenar (sebenarnya-diselewengkan oleh orang Yahudi sama seperti yang dilakukan kepada kitab Injil-kristian katolik dulu yang akhirnya membawa kepada kewujudan kristian protestan) al-Quran dan hadis.

Bagi tujuan bodoh itu, organisasi berkenaan mewujudkan talian bebas tol dan mewujudkan dua pusat penerangan di Tel Aviv dan Baitulmaqdis Barat serta menerbitkan video mengenai kedudukan wanita di dalam Islam.

Kandungan risalah itu jelas tidak mengiktiraf doktrin Islam yang diturunkan dari Syurga malah mereka juga turut mendakwa al-Quran ditulis secara langsung oleh Rasullallah S.A.W
Bagi umat Islam, keajaiban yang paling hebat dalam al-Quran ialah apabila Nabi Muhammad S.A.W menghafal surah yang dibacakan kepada baginda oleh malaikat Jibril. Yad Lahim mendakwa, tujuan mereka itu adalah untuk membantu umat Islam yang salah faham mengenai al-Quran sebenar dan membongkar idea beracun yang berada dalam pemikiran umat Islam.(siapakah Yahudi ini nak ajar orang Islam mengenai al-Quran? Yahudi - bangsa yang bertanggungjawab terhadap cubaan membunuh nabi-nabi daripada kalangan mereka sendiri, menyelewengkan kitab Injil, mencipta Kristian Protestan/ mencipta 'teori bangang' tentang evolusi manusia dll...)

Penduduk Islam lantas mengadakan bantahan keras (sebenarnya tindakan lemah-sama spt tindakan kerajaan Malaysia yang hanya menghantar 'surat bantahan kpd kerajaan Indonesia mengenai demonstrasi anti-Malaysia di Jakarta') terhadap risalah yang diterbitkan oleh organisasi itu kerana ia fitnah dan merendah-rendahkan kedudukan al-Quran asal dan ditebitkan bertujuan untuk 'menyesatkan' mahupun 'mencetuskan keraguan' dikalangan umat Islam sedunia.

Mufti Baitulmaqdis, Sheikh Akrama Sabri cuba meredakan ketegangan itu dengan berkata

"itu bukan kali pertama ia dilakukan dan cubaan seumpama itu tidak pernah berjaya"
-Sheikh Akrama Sabri, Mufti Baitulmaqdis

Beliau meluahkan keyakinannya bahawa tidak akan ada seorang pun yang berjaya merosakkan keaslian kesucian al-Quran kerana ia dilindungi oleh Allah S.W.T

*Apa yang membimbangkan penulis ialah risalah itu sampai ke Malaysia dan ia dibaca oleh orang Melayu yang kurang pengetahuan agama seperti kebanyakan bangsa Melayu sekarang ini. Ianya tidak mustahil apabila syarikat APCO dilantik oleh kerajaan Malaysia dengan menggunakan 'wang cukai rakyat Malaysia' untuk membayar APCO menguruskan beberapa 'hal-hal berkaitan' Malaysia. Jadi hati-hatilah...Assalamualaikum.
Share this article :
 
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MacJay.Net - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger