Bukti kaitan Starbucks Coffee dan Yahudi




Segala jawapannya ada pada anda semua, saya yang hina serta tidak punya ilmu ini hanya mampu menjadi penyampai serta pemberi peringata. Segalanya ditangan anda, kerana anda semua adalah pencetus kebangkitan Islam pada akhir zaman ini…. THINK….




Perutusan CEO Starbuck, Howard Schultz pada 11 Julai 2006 (terjemahan) 



Kehadapan Pelanggan Starbuck, 



Pertama dan seterusnya saya ingin berterima kasih anda semua telah menjadikan Starbucks menjadi perusahaan besar dengan lebih dari 90000 pekerja, 9700 restoran, dan 33 juta pelanggan seminggu. Tiap latte dan mocchiato yang anda minum di Starbucks memberikan sebuah sumbangan untuk mendekatkan persahabatan antara Amerika dan Israel... 



Tanpa anda, para pelanggan yang tercinta, kami tidak akan mampu mencapai ratusan juta dollar per tahun untuk melindungi warga negara Israel dari serangan pengganas dan mengingatkan setiap orang Yahudi di Amerika untuk mempertahankan Israel. Jadi di lain waktu jika kamu ingin minum kopi di Restoran Starbucks, tolong diingat bahwa dengan setiap cawan yang kamu minum di Starbucks, sesungguhnya kamu sedang membantu sebuah misi yang berharga. 



Howard Schultz 
Chairman & Chief Global Strategist 
Starbucks Coffee Stores
Share this article :
 
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MacJay.Net - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger